בריכות אינטקס – נקודות שאנחנו צריכים לקחת בחשבון

לא מעט אנשים בוחרים היום לבנות או לרכוש בריכה לשימוש פרטי. אם בעבר, בריכות שחייה פרטיות היו סמל מעמד, היו מותרות שרק בעלי יכולות כלכליות גבוהות מאוד יכלו להרשות לעצמם, אזי שכיום מדובר כבר על משהו הרבה יותר טריוויאלי, מדובר על מוצר שלא מעט אנשים בוחרים לבנות או להציב בחצר, במרפסת או בגג הבית. 

ישנם הסברים שונים מדוע התרחש השינוי, בין היתר עצם העובדה שרמת החיים עלתה, העלויות של התקנה או רכישת בריכה ירדו, עלויות השימוש והתחזוקה ירדו, אך נדמה שהשינוי העיקרי התרחש בזכות העובדה שכיום אנחנו לא צריכים בהכרח לבנות בריכה. אנחנו יכולים לרכוש בריכות שלמות, להתקין ולהציב במקום בו אנחנו רוצים להשתמש בה. 

בריכות אינטקס אחראיות על חלק משמעותי בשינוי שנוצר בתחום. בזכות העובדה שלא מדובר בבריכות שדורשות מאיתנו לחפור בור באדמה, להתקין מערכות אינסטלציה, משאבות וכל מה שנדרש על מנת שנוכל להשתמש בהן. אנחנו פשוט יכולים להציב אותן כפי שהן על פני הקרקע ולהשתמש בהן בצורה חופשית ונוחה. 

אך זה לא מספיק רק לרכוש בריכות אינטקס ולהתקין אותן, אנחנו צריכים להתייחס לשורה של נקודות שונות על מנת שנוכל לעשות בהן שימוש אפקטיבי, שימוש נכון, בהתאם לצרכים שלנו. אנחנו צריכים לקחת בחשבון, אף על פי שמדובר בבריכות בעלויות נמוכות ביחס לבריכות אחרות, עדיין מדובר על הוצאה כספית לא קטנה, ולא היינו רוצים לבזבז את הכסף שלנו לחינם. 

לפני שנתייחס לאותן נקודות, צריך לומר, בכל מקרה חשוב מאוד שאנחנו נתייעץ עם גורמים שמכירים את הנושא, גורמים שמתמחים בתחום, כולל במקום בו אנחנו מבקשים לרכוש את הבריכה. חשוב שנתייעץ, בין היתר, עם אדריכל וכן גורמים אחרים שיכולים לספק לנו מידע גם על אופי השימוש בבריכה וגם על אופי הטיפול והתחזוקה שלה. 

מה אנחנו צריכים לבדוק כשאנחנו רוכשים בריכת אינטקס

שתי הנקודות המשמעותיות שעלינו לבדוק הן, מה הגודל של הבריכה, ביחס לשטח שעומד לרשותנו וביחס לאופי השימוש שאנחנו רוצים לעשות בה, וכן האם מדובר בבריכה שאנחנו יכולים ליהנות בה ממדרג מסוים של עומק, כך שגם מבוגרים וגם ילדים יוכלו ליהנות בה. 

נקודה אחרת שאנחנו צריכים לבדוק היא, עד כמה ניתן להשתמש בבריכה בצורה אפקטיבית מבלי שעלויות השימוש והתחזוקה בה יהיו גבוהות. כאן אנחנו נתייחס לנקודות כגון שימוש במים, התקנת משאבות ואלמנטים אחרים אשר נדרשים לצורך השימוש והתחזוקה השוטפת. 

אנחנו צריכים לברר גם כיצד אנחנו שומרים על הבריכה נקייה, כיצד אנחנו דואגים שהיא לא תתלכלך בחורף וכיצד היא תישמר היטב בקיץ בזמן הלחות והחום. 

לפני סיום חשוב לומר, מוטב שאנחנו נבדוק את כל הנקודות לפני שאנחנו מחליטים לרכוש את הבריכה, כך נוכל להיות בטוחים שאנחנו עושים החלטה נכונה. 

מאמרים נוספים

כל הזכויות שמורות לUltraWELLNESS פתרונות בריאות

גלילה לראש העמוד