תזונה טבעית עם שילוב של דיקור סיני

השילוב בין תזונה טבעית ודיקור סיני מוכיח את עצמו כיום בקרב גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. אם בעבר רק מי שקיבל הפניה לטיפול על בסיס רפואה סינית היה יכול להיות מהשילוב הזה, הרי שכעת מדובר בפרקטיקה מקובלת ומומלצת. חוץ מזה, דיקור סיני מגביר את היעילות של תזונה טבעית וניתן להתחיל אותו בכל גיל.

כפי שאפשר להבין מהשם, תזונה טבעית מבוססת על אכילת מזון בריא ומזין תוך התאמה לצרכי המטופלים. בתזונה כזו לא שוללים אכילת מוצרים מהחי, אך בדרך כלל מוותרים לגמרי על מזון מעובד. יתרה על כך, תזונה טבעית ונכונה משלבת בתוכה מלבד טיפול בדיקור סיני גם שתיית מים כתחליף לקפאין, משקאות מוגזים ומשקאות מסוכרים.

תזונה נכונה – מתי דרוש?

גיא קארו סיגל מומחה ברפואה סינית ממליץ להציב את התזונה הנכונה בראש סדר העדיפויות בכמה מצבים בחיים האישיים. קודם כל, רצוי להטמיע הרגלים של תזונה נכונה בקרב מבוגרים בגיל הזהב כי בשלב הזה היא הופכת להיות קריטית. התזונה קובעת את היכולת של גברים ונשים מעל גיל 60 להתמודד באופן טבעי עם מחלות, היא מחזקת את המערכת החיסונית ויש לה השפעה על מצב הרוח ועל התפקוד החברתי.

כמו כן, מומלץ לשקול שינוי בתפריט התזונתי על רקע בעיות בריאותיות מסוימות. הבעיות העיקריות שמחייבות שינוי כזה הן עלייה פתאומית בלחץ הדם, חריגה מטווח המשקל המומלץ לפי קבוצת הגיל והמין, בעיות לב, עודף כולסטרול, סוכרת וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, תזונה נכונה תהיה הפתרון היעיל והבטוח ביותר לשיפור באיכות החיים. 

המלצות לתזונה טבעית ונכונה

התייעצות עם גיא קארו סיגל מומחה ברפואה סינית מאפשרת להתאים את התפריט התזונתי והטבעי לצרכים של המטופלים. ההמלצה העקרונית היא לשלב בתפריט כמה שיותר סוגים שונים של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים ולדאוג לאכול לפחות 4-5 סוגים של פירות וירקות מדי יום. הדרך הטובה ביותר לצרוך את הפירות והירקות היא לשים לב לצבעים, כי כל צבע מעיד על הרכב תזונתי אחר ומעניק יתרונות אחרים לגוף ולנשמה.

בטווח הארוך, ניתן לעקוב אחר שינויים בגוף בגלל התזונה הטבעית ולהתחיל לשלב דיקור סיני. הדיקור הסיני מסייע להתמודדות עם לחצים, חרדות וכאבי גב והוא יכול גם לשפר את היעילות של תזונה נכונה ביחס למערכת העיכול. כמובן שחשוב לבחון כל מקרה לגופו לפי המאפיינים של רפואה סינית, אך הדגש הוא על השינוי באורח החיים וכל מה שנלווה אליו.

לבסוף, כל שנותר לעשות על מנת להשיג תחושת שובע עם תזונה טבעית הוא ללעוס לאט והיטב את המזון. זה כמובן לא קשור ישירות למה שאוכלים ומכניסים לפה, אך מתאים לעקרונות הסבלניים של הרפואה הסינית ושל שיטת הדיקור המקובלת בתחום. 

כל הזכויות שמורות לUltraWELLNESS פתרונות בריאות

גלילה לראש העמוד