חשיבות שתיית מים בעת פעילות גופנית

שתיית מים

ציבור רב מודע לחשיבותה הרבה של הפעילות הגופנית ולכן רבים מהם מקדישים לכך זמן בכל יום או כמה פעמים בשבוע. סוג הפעילות הגופנית הוא אינדיבידואלי לכל אדם על פי העדפותיו. יש כאלו שנהנים לצעוד בשעות המוקדמות של הבוקר או בשעת בין ערביים, אחרים נהנים מריצה למרחקים, פעילות בחוגים, בחדר כושר או עם מאמן כושר אישי. ללא קשר לסוג של האימונים הספורטיביים, כל אדם צריך להיות מודע לכך שעליו להקפיד על שתיית מים בהפסקות של האימון וגם לאחריו. זאת כיוון שהגוף מאבד במהלך הפעילות הספורטיבית נוזלים ומלחים ולכן קיימת חשיבות רבה לאזן שוב את רמת הנוזלים והמלחים בגוף.

במכוני הכושר יש בר מים בכניסה וגם במקומות נוספים ברחבי האולם, זאת כדי שאופציות שתיית מים יהיו נגישות והמתאמנים יוכלו לשתות, או לחלופין למלא את בקבוקי המים שלהם. גם הרשויות המקומיות הבינו את חשיבות שתיית מים בעת פעילות גופנית ולכן הם הקימו מתקני שתייה בסמוך למתקני הכושר שהוקמו בפארקים רחבי הידיים. כך כל מי שמתאמן במכשירים השונים על פי הצורך שלו, או כל מי שמתאמן בסיוע של מאמן כושר ומבצע תרגילים בעזרת גומיות TRX או מכשור אחר, נהנה מהעובדה שיש ברזיות בקרבת מקום והוא תמיד מרווה את צימאונו.

שתיית מים עבור האצנים

אצנים אשר חולפים בשבילי הפארק, בכבישים ובחולות ליד הים מאבדים כמות גדולה במיוחד של נוזלים. רבים מהם אינם מעוניינים לעצור עבור שתיית מים ולכן הם שותים לא אחת תוך כדי הריצה. עם זאת הם יודעים שבתום הריצה הם צריכים למלא את מצבורי הנוזלים שלהם בגוף ולאט לאט לשפר את כמות השתייה באמצעות שתייה מרובה.

שיעורי ספורט בבתי הספר

מכיתה א' יש במערכת של כל התלמידים שיעורי ספורט. בכל שיעור הם מבצעים פעילות אחרת כמו טיפוס על סולמות באולם הספורט, מקבילים, חמור, טבעות ומכשירי ספורט נוספים. לאור גילם הצעיר הילדים הללו לא מודעים לכמות המים שהם מאבדים ולכן המורים לספורט מזכירים להם שוב ושוב להקפיד על שתיית מים.

זה קורה גם בחוגים שאליהם מגיעים הילדים אחר הצהרים, יש היצע נרחב מאד של חוגים ספורטיביים וכל אחד מהילדים בוחר להירשם לתחומים שמעניינים אותו. כך אפשר לראות ילדים רבים במגרש הכדורגל שלומדים רובד זה, ילדים המשחקים כדורסל, ג'ודו, קראטה ועוד. גם המדריכים מוודאים שהילדים שותים מים בהפסקה במהלך השיעור וגם בצאתם הביתה ובמיוחד כשמדובר בימי הקיץ החמים.

בקבוק לכל אחד

רוב הספורטאים רוכשים את אחד מהבקבוקים האיכותיים שיש אפשרות למלא אותו בכמות מדודה של מים. באמצעות שיטה זו הם יודעים לבטח מהי הכמות של המים שהם שתו בכל יום, או תוך כמה שעות וכך ברור להם אם עליהם להגביר את הקצב של השתייה, או שהם שתו את הכמות המומלצת ביום.

כל הזכויות שמורות לUltraWELLNESS פתרונות בריאות

גלילה לראש העמוד